اس ام اس های جدید و متن های عاشقانه
پیامک و اس ام اس غمگین
چهار شنبه 25 تير 1393برچسب:, ساعت 11:51 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

خزان که قسمت ما شد ، بهار مال شما / دلم به یاد تو افتاد ، سلام حال شما ؟ گر تو یارم نشوی آخر خرداد من است / فکر بی تو شدنم دشمن بنیاد من است / تا زمانی که تو شیرینی و دوری ز دلم / رنگ خون بر جگر این دل فرهاد من است . اس ام اس غمگین گفته بودم گر بیایی مقدمت را گل فشانم ، گل چه قابل مهربانم ، چشم هایم فرش راهت . دختر است دیگر . . . بعله ، از اتاق فرمان اشاره میکنن که پسر است ، فقط شبیه دختر است اگه دیدی کویرم / بیایی جون میگیرم / اگه دیدی بهارم / تو قلبم تو رو دارم . مثل باران خاطراتت ماندنیست / لحن پر مهر صدایت خواندنیست / گرچه ما اندک زمانی در کنارت بوده ایم / تا ابد مهر و وفایت ماندنیست . قفسم را مشکن ، تو مکن آزادم ، گر رهایم سازی ، به خدا خواهم مرد ، من به زنجیر تو عادت دارم ، تو محبت کن بگذار تا عمریست ، من بمانم چو اسیری به حریم قفست .

برچسب‌ها:

اس ام اس غمگین جدید
سه شنبه 24 تير 1393برچسب:, ساعت 3:47 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

مثل باران خاطراتت ماندنیست / لحن پر مهر صدایت خواندنیست / گرچه ما اندک زمانی در کنارت بوده ایم / تا ابد مهر و وفایت ماندنیست .

قفسم را مشکن ، تو مکن آزادم ، گر رهایم سازی ، به خدا خواهم مرد ، من به زنجیر تو عادت دارم ، تو محبت کن بگذار تا عمریست ، من بمانم چو اسیری به حریم قفست .

برچسب‌ها:

اس ام اس های زیبای دلتنگی
دو شنبه 23 تير 1393برچسب:, ساعت 10:22 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

دل به یک لحظه ی کوتاه بهم می ریزد / آه ، یک روز همین آه تو را می گیرد / گاه یک کوه به یک آه بهم می ریزد . اس ام اس دلتنگی وقتی تو نیستی همه هستن ، نه اینکه نیستن ، هستن ولی مثل تو نیستن ! سوگند به تو ای دوست در این معبد خاموش / هرگز نکنم مهر و وفای تو فراموش . من از این تکرارها و از این پوچیها ، من از این تردیدها و از این نگاه کهنه و جاده در دل خود می گفت : لعنت به این عشق ، سالهاست که با التماس زیر پای تو افتاده ام و برای برگشتت جاده شدم ولی تو هرگز نفهمیدی من که در پیله ی خویش شوق پروانگی از یادم رفت ، لااقل موقع رفتن بسپار ابر جای تو ببارد به سرم ، ماه جای تو بتابد به شبم و سرانگشت بزند گاهگاهی به دلم ، شاید این تلخی ایام غم انگیزم را باز با یاد تو از یاد ببرم ! یه عشق برات کشیدم میون دریا / رو ماسه ها نوشتم دوستت دارم یه دنیا . به حرمت نان و نمکی که با هم خوردیم نان را تو ببر که راهت دراز است و طاقتت کوتاه ! نمک رابگذار برای من … میخواهم این زخم ها تا ابد بماند !

برچسب‌ها:

اس ام اس دلتنگی جدید
یک شنبه 22 تير 1393برچسب:, ساعت 22:13 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

من که در پیله ی خویش شوق پروانگی از یادم رفت ، لااقل موقع رفتن بسپار ابر جای تو ببارد به سرم ، ماه جای تو بتابد به شبم و سرانگشت بزند گاهگاهی به دلم ، شاید این تلخی ایام غم انگیزم را باز با یاد تو از یاد ببرم !

یه عشق برات کشیدم میون دریا / رو ماسه ها نوشتم دوستت دارم یه دنیا .

به حرمت نان و نمکی که با هم خوردیم
نان را تو ببر که راهت دراز است و طاقتت کوتاه !
نمک رابگذار برای من …
میخواهم این زخم ها تا ابد بماند !

برچسب‌ها:

شعر عاشقانه جدید
شنبه 21 تير 1393برچسب:, ساعت 10:4 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

عشق مثل بازی حکم می مونه ، مهم نیست که دست خوبی داشته باشی ، مهم اینه که یار خوبی داشته باشی . هر کجا هستی باش ، آسمانت آبی و تمام دلت از غصه ی دنیا خالی . مردی که به راه عشق جان فرساید / آن به که بدون یار خود نگراید / عاشق به ره عشق چنان می باید / کز دوزخ و از جنت یادش نیاید . یعنی اینقدری که صدا و سیما داره شبکه ی نسیم رو پخش آزمایشی میکنه … ناسا شاتل رو که میخواست بفرسته فضا ، آزمایش نکرد ! شعر عاشقانه سفر همیشه قصه ی رفتن و دل تنگیه / به من نگو جدایی هم قسمتی از زندگیه / همیشه یک نفر میره آدمو تنها می ذاره / میره یه دنیا خاطره پشت سرش جا می ذاره ! بذار یه چیزی رو بگم صادقانه / گلم خیلی دوست دارم عاشقانه . با نشاطم از نسیم پاک نفس هایت ، از رطوبت لب هایت ، از منظره ی زیبای چشمات ، از زمزمه ی گوشنواز صدات ، دوست دارم و نمی خواهم از دستت بدم .

برچسب‌ها:

شعر عاشقانه زیبا
پنج شنبه 19 تير 1393برچسب:, ساعت 1:1 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

ای نگارا مبادا نا کسان رامت کنند / با بدان کمتر نشین ترسم که بد نامت کنند / من نگویم با کسی خو مگیر / هر که بهرت تب کند بهرش بمیر .

خدایا بودم و ای کاش نبودم / ماهی تنها در انتهای رودم / همه گریزانند انگار من آتشم / که چشم همه را کرده کور دودم .

در عشق حقیقی ، کوتاه ترین فاصله بسیار طولانی است و از طولانی ترین فاصله ها می توان پل زد .

مهربون گفتم که بفرستم برایت پیامی / که هم احوالی پرسم هم داده باشم سلامی .

برچسب‌ها:

متن های زیبا
چهار شنبه 18 تير 1393برچسب:, ساعت 13:50 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

من چه می دانستم دل هر کس ، دل نیست ، قلب ها ز آهن و سنگ ، قلب ها بی خبر از عاطفه اند ، من چه می دانستم ! دل از سنگ باید که از درد عشق ننالد ، خدایا دلم از سنگ نیست . میخوام روی حرفم هنوز ایستاده باشم / بذا دوستت دارم رو هزار بار گفته باشم / بخوای تا قیامت می گم دوستت دارم رو / بهونه ای نمی خوام به دستت داده باشم / ما که گفتیم هزار بار تو یک بار هم نگفتی / ولی نزدیکه اون روز که به دامم بیفتی . اگه یک روز فکر کردی نبودن یه کسی بهتر از بودنشه ، چشمات رو ببند و اون لحظه ای که اون کنارت نباشه رو به خاطر بیار ، اگه چشمات خیس شد بدون داری به خودت دروغ میگی و هنوز دوستش داری . متن های زیبا در عرض یک دقیقه میشه یک نفر رو خرد کرد ، در یک ساعت میشه یک نفر رو دوست داشت و در یک روز فقط یک روز میشه عاشق شد ، ولی یک عمر طول میکشه تا کسی رو فراموش کنی . خواستن تو خواستن بچگی ها نیست / تو رو داشتن که به این سادگیا نیست .

برچسب‌ها:

متن های زیبای 93
سه شنبه 17 تير 1393برچسب:, ساعت 12:15 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

آره زندگیم همینه ! دیگه چاره ای ندارم ! صبح تا شب این شده کارم ، یا تو باشی و بخندم یا نباشی و ببارم .

من غروب عشق خود را در نگاهت دیده ام / من بنای آرزوها را زهم پاشیده ام / آنچه باید من بفهمم این زمان فهمیده ام / در دل خود من به عشق پوچ تو خندیده ام .

فکر می کردیم عاشقی هم بچگیست / اما حیف این تازه اول یک زندگیست / زندگی چیزیست شبیه یک حباب / عشق آبادیه زیبایی در سراب / فاصله با آرزوهای ما چه کرد / کاش میشد در عاشقی هم توبه کرد .

برچسب‌ها:

عاشقانه احساسی
دو شنبه 16 تير 1393برچسب:, ساعت 22:35 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

همه لرزش دل و دستم از آن بود که یه روز عشق از دستم برود . هرگز هیچ حسرتی در دنیا این چنین یک جا جمع نمی شود که در این سه واژه کوتاه : او دوستم ندارد . سه نفر تو قلب من جا دارند ، خدا ، مادرم ، پدرم ، آخی تو نیستی ؟ تو ضربان قلب منی ! باید که مهربون بود ، باید که عشق ورزید ، زیرا که زنده بودن ، هر لحظه احتمالیست . تو را خواهم وگرنه یار کم نیست ، گلی خواهم وگرنه خار کم نیست ، گلی خواهم که در سایه اش بنشینم ، وگرنه سایه ی دیوار کم نیست . مرا از یاد می توانی ببری اما از خاطر من نمی توانی بروی .عاشقانه ای اس ام اس برو پیش اونی که بهش فکر میکنم ، اگر کار داشت مزاحمش نشو ، اگر خواب بود آرام ببوسش ، اگر تو را خواند بهش بگو خیلی دوستش دارم .

برچسب‌ها:

عاشقانه زیبا
دو شنبه 16 تير 1393برچسب:, ساعت 20:21 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

در بهار زندگی احساس پیری میکنم ، با همه ی آزادگی فکر اسیری میکنم ، بس که بد دیدم ز یاران به ظاهر خوب ، بعد از این با کودک دل سختگیری میکنم .
تو هدیه ی الهی از سوی خداوندی برای سینه ی پر درد من ، عطر وجودت را برای شفا می بویم .
گرچه دوری ز برم همسفر جان منی ، قطره اشکی در دیده ی گریان منی ، این مپندار که یادت برود از نظرم ، خاطرت جمع که در قلب پریشان منی .

برچسب‌ها:

جوک
یک شنبه 15 تير 1393برچسب:, ساعت 23:17 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

چه کسی میگوید که گرانی اینجاست ؟ دوره ی ارزانیست ، چه شرافت ارزان ، تن عریان ارزان ، عشق ارزان و دروغ از همه چیز ارزانتر . زندگی کشیدن نقاشی بدون پاک کنه ، سعی کن قشنگترین نقاشی رو بکشی . به شکرانه ی عشقت ، قدم تو دلت میزارم بلکه قلب بی پناهم کمی آروم بگیره . با لمس عشق و محبت می توان شیطان را از قلبها بیرون راند .جوک خنده دار عشق مرد قسمتی از زندگی او و عشق زن همه ی زندگی اوست . (لرد بایرون) عشق حقیقی هیچ گاه یکنواخت و آرام پیش نمی رود . (ویلیام شکسپیر) عشق زیبایی های دلخواه را در معشوق می آفریند و دوست داشتن زیبایی های دلخواه را در دوست می بیند و می یابد .

برچسب‌ها:

جوک جدید
یک شنبه 15 تير 1393برچسب:, ساعت 21:48 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

در تمام عمرم جز تنهایی و تفکر و غم و عشق ، سرگرمی ای نداشته ام !
فرصت ها سخت به دست می آیند و زود از دست می روند ، پس سعی کن از آن گونه انسان هایی باشی که برای گفتن احساساتت از هیچ کس و هیچ چیز ترسی نداری ، شاید آن کسی که امروز هست فردا نباشد !
عشق چیزیست که به هیچ چیز دیگر شباهت ندارد !

برچسب‌ها:

جملات زیبا جدید
شنبه 14 تير 1393برچسب:, ساعت 18:56 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

فغان کین لولیان شوخ شیرین کار شهر آشوب ، چونان بردند دل که ترکان خان یغما را . (حافظ) کاش لحظه ای می ایستادند قطرات زمان ، که از میان برخیزد بوی ماندگی خاطرات من . به جنگل سوخته ی خاطراتم سوگند ، درخت یادت را باغبان خواهم بود تا ابد . برای رسیدن به اقیانوس باید جرات دل کندن از ساحل را داشت .جملات زیبا زندگی کن و لبخند بزن به خاطر آنهایی که با لبخندت زندگی می کنند و از نفست آرام می گیرند و به امیدت زنده هستند ! نمی دانم پس از مرگم که آید بر مزار من ، که بنشیند به سوگ من سیاه چشمی سیاه بر تن کند یا نه ، تو را سوگند به جان دلبرت سوگند مرا هم یاد کن آن شب که من در زیر خاک سرد تنهایم .

برچسب‌ها:

جملات بسیار زیبا
شنبه 14 تير 1393برچسب:, ساعت 18:20 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

عشق یعنی امید ، یعنی طراوت باران ، یعنی سفیدی برف ، یعنی ساز زندگی و لبریز از خوشی و عشق یعنی راز زیستن !
نه آنچنان عاشق باش که هیچ چیز را نبینی ، نه آنقدر ببین که هرگز عاشق نشوی ، ایمان داشته باش که کوچکترین محبت ها از ضعیف ترین حافظه ها هم پاک نمی شود .
ماه را هدف قرار بده تا اگر هم به خطا رفتی از جایی میان ستارگان سر در آوری .

برچسب‌ها:

اس ام اس خنده دار جدبد
شنبه 14 تير 1393برچسب:, ساعت 18:10 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

تو دنیا از ۳ آهنگ خوشم نمیاد بشنوم ! صدای کودکی را از بی مادری ، صدای مجرمی را از بی گناهی ، صدای عاشقی را از جدایی . هنوز اون روز فراموشم نمی شه ، که با دست قشنگت روی شیشه ، کشیدی عکس قلبی و نوشتی ، واسه امروز و فردا و همیشه . جامه ای بافتم ، تار و پودش از عشق ، خواستم تا به تو هدیه کنم ، لیک دیدم که در آن گوشه باغ ، لاله ای پنهانی با نسیمی می گفت : جامه عشق برازنده هر قامت نیست . من اسیر واژه محبتم ، خالی از کینه دل و حسادتم ، عاشق دست های با رفاقتم ، زندگی اینجوری داده عادتم . دنیا رو خیلی کوچیک می بینم که بخوام بگم یه دنیا دوست دارم !اس ام اس خنده دار آنچه که هستی هدیه ی خداوند به توست و آنچه که می شوی هدیه تو به خداوند است ، پس بی نظیر باشد .

برچسب‌ها:

پیامک خنده دار
شنبه 14 تير 1393برچسب:, ساعت 14:43 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

وقتی یه مرد توقع داره که زنش یه فرشته باشه باید قبلش یه بهشت واسه فرشتش فراهم کنه
بعععله اینجوریاست
عشق در یک لحظه پدید می آید و دوست داشتن در امتداد زمان ! این اساسی ترین تفاوت بین دوست داشتن و عشق است .

برچسب‌ها:

عاشقانه
شنبه 14 تير 1393برچسب:, ساعت 13:43 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

انسان بودن یعنی اینکه وقتی با کسی مشتاقانه کوهی رو بالا رفتی اما رو قله حس کردی که ازش بی نیاز شدی یادت نره که اون پایین چقدر بهش نیاز داشتی . ندارم دیگر امیدی به پرواز ، خدا داند ندارم شوق پرواز ، من آن صیدم اسیر پنجه باز ، دلم افسرده و بالم شکسته . آن شب که شد زندگی ما آغاز ، آغاز شد افسانه ی این سوز و گداز ، دادند به ما دلی گفتند بسوز ، دیدند که سوختیم گفتند بساز .اس ام اس عاشقانه دلشوره اگر هست تویی تو ، صد خاطره در محفل من هست تویی تو ، غیر از تو کسی در دل من جای نداره ، یک دوست اگر حاصل من هست تویی تو .

برچسب‌ها:

خنده دار
شنبه 14 تير 1393برچسب:, ساعت 12:57 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

زندگی چون قفس است ، قفسی تنگ پر از تنهایی ، و چه خوب است دم غفلت آن زندان بان ، و سپس بال و پر عشق گشودن ، بعد از آن هم پرواز .
آموخته ام : مهم نیست که زندگی تا چه حد از شما جدی بودن را انتظار دارد ، همه ی ما احتیاج به دوستی داریم که لحظه ای با وی به دور از جدی بودن باشیم .

برچسب‌ها:

اس ام اس زیبا
شنبه 14 تير 1393برچسب:, ساعت 12:35 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

بهای دوست نه از زیبایی اوست ، نه از دارایی اوست ، بلکه تنها به وفاداری اوست . در آن شهری که مردانش عصا از گور می دزدند ، من از ناباوری آنجا محبت آرزو کردم . نمی دانم تا کدام طلوع زنده ام و تا کدام غروب مرده ، ولی تا هستم بیادتم .اس ام اس اگر چه کوچک و تنگ است حجم این دنیا ، قبول کن که بریزم به پای چشمانت ، بگو چه وقت دلم را زیاد خواهی برد ؟ ، اگر چه خوانده ام از جای جای چشمانت ، خدا کند که بدانی چقدر محتاج است ، نگاه خسته ی من به دعای چشمانت .

برچسب‌ها:

اس ام اس
شنبه 14 تير 1393برچسب:, ساعت 1:21 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

ای دوست به جز عشق تو در سر من هوسی نیست ، جز نقش تو بر صفحه ی دل نقش کسی نیست .

با تو از خاطره ها سرشارم ، با تو تا آخر شب بیدارم ، عشق من دست تو یعنی خورشید ، گرمی دست تو را کم دارم .

برچسب‌ها:

اس ام اس تیکه دار
شنبه 14 تير 1393برچسب:, ساعت 1:21 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

خنگول به خاطر اینکه دیش ماهوارشو نگیرن روش مینویسه :
“بسم الله الرحمن الرحیم”
بحول و قوه الهی اولین آبگرم کن خورشیدی در این محل نصب گردید

روز به خورشید می نازد و شب به ماه ، من هم به تنها عزیزم .

برچسب‌ها:

اس ام اس خنده دار
شنبه 14 تير 1393برچسب:, ساعت 1:19 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

چشمانت را به خاطر کسی که مفهوم نگاهت را نمی داند گریان مکن .

سلامی به گرمی آش رشته که روش با پیاز داغ نوشته ، دوستت دارم .

برچسب‌ها:

اس ام اس خیانت
شنبه 14 تير 1393برچسب:, ساعت 1:19 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

لیمو نخور ترش می کنی ، منو فراموش می کنی ، آدامس بخور تا باد کنی ، منو همیشه یاد کنی .

یادها رفتند و ما هم می رویم ، از یادها پر کاهی کی بماند در خیال بادها .

برچسب‌ها:

اس ام اس عاشقانه
شنبه 14 تير 1393برچسب:, ساعت 1:19 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

یوسف مصر اگر مشتریش دید و خرید ، دیده نادیده خریدار توام .

این بار می خواهم هفت سین عید را با یاد تو بچینم ، سبزه را با یاد روی سبزه ات ، سمنو به یاد شیرینی لبخندت ، سایه دانه به رنگ چشم هایت ، سرکه با یاد ترشی مهربانیت ، سیب با یاد تردیه گونه هایت ، سکه با یاد درخشش قلبت ، سیر با یاد تندی کلامت ، با همه خوبی ها و بدی هایت دوستت دارم .

برچسب‌ها:

اس ام اس غمگین
شنبه 14 تير 1393برچسب:, ساعت 1:18 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

یک لحظه نشد خیالم آزاد از تو ، یک روز نگشت خاطرم شاد از تو ، دانی که ز عشق تو چه شد حاصل من ، یک جان و هزار گونه فریاد از تو .

حافظ ز چشمان قشنگ تو غزل ساخت ، هر کس که تو را دید به چشمان تو دل باخت ، نقاش غزل تا که به چشمان تو پرداخت ، دیوانه شد از طرز نگاهت قلم انداخت

برچسب‌ها:

جملات زیبا
شنبه 14 تير 1393برچسب:, ساعت 1:18 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

سحر با باد می گفتم حدیث آرزومندی ، ندا آمد که واثق شو به الطاف خداوندی ، دعای صبح واه شب کلید گنج مقصود است ، بدین راه و روش می رود که با دلدار پیوندی .

ای عادت چشم های سرگردانم ، بگو از من و عشق من مگر بد دیدی ؟

برچسب‌ها:

جملات عاشقانه
شنبه 14 تير 1393برچسب:, ساعت 1:18 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

بزرگ باش و عاشق ، زیر عشق می داند آیین بزرگ کردنت را .

قلبم آسمون میشه به شوق خوابیدن ستاره ی وجودت ، کاش از میون همه ی ستاره ها سهیل نشی .

برچسب‌ها:

جوک خنده دار
شنبه 14 تير 1393برچسب:, ساعت 1:18 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

میگن عدد ۷ مقدسه ، پس ۷ دفعه دورت بگردم ، ۷۰ دفعه فداتشم ، ۷۰۰ دفعه قربونت برم ، ۷۰۰۰ دفعه برات بمیرم و به اندازه ۷ آسمون دوستت دارم .

یک خار همیشه مواظب گلشه ، اگه به گلش دست بزنی خونتو می ریزه ، همیشه خارتم .

برچسب‌ها:

شعر عاشقانه
شنبه 14 تير 1393برچسب:, ساعت 1:18 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

ای غزل ترین ترانه ، اگر تو نباشی من هم برای همیشه مانند ستاره ای کوچک ناگهان از نظرها محو خواهم شد ، پس بمان تا بمانم .

ای خوب ، تو مرا یاد کنی یا نکنی من به یادت هستم ، آرزویم همه سرسبزی توست ، دائم از خنده لبانت لبریز ، دامنت پر گل باد .

برچسب‌ها:

 
دیگر موارد